Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

Biuletyn Informacji Publicznej

Sygnalista

Procedura zgłaszania naruszeń prawa

Dyrekcja Szpitala pragnie poinformować, iż została wdrożona procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Celem procedury jest ustanowienie standardu ochrony dla osób przekazujących informacje o nieprawidłowościach w miejscu zatrudnienia.

Zgodnie z procedurą, zgłoszenia wewnętrznego można dokonać przy użyciu dedykowanego adresu e-mail: sygnalista@szpital-marciniak.wroclaw.pl lub poprzez wysłanie zgłoszenia za pośrednictwem poczty na adres Szpitala. Zgłoszenie należy wysłać w podwójnej kopercie – na drugiej, wewnętrznej kopercie należy napisać „zgłoszenie naruszenia prawa”.

 

Procedura [pobierz][pdf][621KB]

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2024-10-21 08:59:29przez:
Opublikowano:2024-10-21 00:00:00przez: Administrator
Podmiot udostępniający: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Odwiedziny:256

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.